טיול ג'יפים באיסלנד: קניוני בזלת

טיול ג'יפים באיסלנד: קניוני בזלת

מסע באיסלנד: גייזרים ומעינות חמים

מסע באיסלנד: גייזרים ומעינות חמים

טיול באיסלנד: מערות קרח

טיול באיסלנד: מערות קרח

איסלנד: טבע במייטבו

איסלנד: טבע במייטבו

טיולים באיסלנד: מפלי ענק

טיולים באיסלנד: מפלי ענק

חופי איסלנד: הים הצפוני

חופי איסלנד: הים הצפוני

ג'יפים באיסלנד: משושי בזלת

ג'יפים באיסלנד: משושי בזלת

טיולים באיסלנד: שמורת טורסמורק

טיולים באיסלנד: שמורת טורסמורק

 שייט תצפית לווייתנים בהוסאויק

שייט תצפית לווייתנים בהוסאויק

תוכי ים באוקיינוס האטלנטי: פפינים

תוכי ים באוקיינוס האטלנטי: פפינים

מעינות מים חמים: הלגונה הכחולה

מעינות מים חמים: הלגונה הכחולה

סוסים איסלנדים בשמורת לאקי

סוסים איסלנדים בשמורת לאקי

פסלי קרח לחוף הים הצפוני: איסלנד

פסלי קרח לחוף הים הצפוני: איסלנד

 קרחונים בשמורת סקפטאפטל

קרחונים בשמורת סקפטאפטל

פסלי קרח לחוף הים הצפוני: איסלנד

טיול ג'יפים באיסלנד

שקיעה בדירהוליי: איסלנד

שקיעה בדירהוליי: איסלנד

Latest Tours

All Private Jeep tours: Eilat

All Private Jeep tours: Eilat

Private Jeep Tours from Eilat: Desert jeep tours combining with camels, hiking and snorkling in the Red Sea. Tours to Timna Park and the Red Canyon. Sunset and night tours...

טיולי ג'יפים לאיסלנד, ארץ הקרחונים, האש ותמרות עשן, מסע מרתק בשמורות הארץ הציורית: הרי געש, בזלות צעירות, נהרות ומפלי ענק, לוויתנים ותוכי ים ועוד. אופציות טיול קבוצתי או פרטי.

 

{related טיולים לדרום אמריקה|טיול ספארי בטנזניה|טיול בצפון הודו: לדאק}


 

איסלנד, ארץ הקרח והאש נמצאת על גבול החוג הארקטי, אתרי טבע שבה יוצאי דופן ביופיים, הכוללים הרי געש פעילים, קרחונים, מעיינות חמים, גייזרים, פסגות הרים מושלגות ומדבריות לבה נרחבים. שפע של עופות ויונקים ימיים חיים באוקיינוס המקיף אותה, לצד חוות חקלאיות וערים מודרניות ומרשימות. בנוסף למרחבים ולנופים המגוונים, לאיסלנד היסטוריה מרתקת של מתיישבים ויקינגים וסיפורי הסאגות האיסלנדיות מהוות מורשת תרבותית. המסלול מקיף את האי ומשלב נסיעות בדרכי עפר לאתרי טבע רחוקים וציוריים. מסלולים רגליים, הפלגות במפרצי הים, נסיעה על קרחוני ענק, שייט בים ובלגונה הכחולה וביקורים בחוות חקלאיות ועיירות מקומיות וכן מפגש עם האיסלנדים מסבירי הפנים. אופציות לטיול קבוצתי או פרטי.

 

טיולי ג'יפים באיסלנד: דירהוליי
טיולי ג'יפים באיסלנד: דירהוליי

 

יום  1  :         תל אביב - קפלאוויק    

המראה משדה התעופה בן גוריון וטיסה דרך אירופה לאיסלנד.

ביקור ורחצה בלגונה הכחולה.בריכות המים התכולים עשירים במינרלים מוזרמים אל שפך בזלת השחור באתר ונוצרות בעלות סגולות רפואיות רבות. במקוםסאונות, מלתחות ושאר פינוקים.

לינה וארוחת ערב באזור ריקיאויק / סלפוס.  (בהתאם לשעת נחיתה סופית )

 

יום  2  :    אל ארץ הגייזרים -  מעגל  הזהב : מפלי הגולפוס, הגייזרים והפרלמנט

הבוקר נצא צפונה אל "משולש הזהב"  גולפוס–תינגווטליר–גייזר.  "אלטינג" אתר הפרלמנט המודרני הראשון על הגבול הגיאולוגי המיוחד של יבשות אמריקה ואירופה.  בשמורה נשלב מסלול הליכה לאורך אחד מקווי השבר המרשימים ביותר של נדידת היבשות אל מפל שנופל אל תוכו .  מכאן נמשיך אל עבר מפלי הזהב – גולפוס ואל האתר האיסלנדי מכולם – אגן הגייזרים הגדול ונצפה במספר התפרצויות של הגייזר הפעיל.

לינה וארוחת ערב באזור  העיירה הטלה.

 

יום  3  :   ת'ורסמורק והר הגעש אייאפיאטיאיוקול – שילוב ג'יפים והליכה

הבוקר נצא בגיפים אל האוכף שבין הקרחונים מירדאל ואייאפייאטיאיוקול . נפרד מהגיפים ונערוך סיור באזור הלוע בו אירעה  ההתפרצות של 2010 – זאת שהתפרסמה בשל עצירת הטיסות באירופה. מכאן נצא בהליכה בת כשעתיים עד שלוש  (הערכה בלבד)  כ 10 קילומטרים בירידה של כ 1000 מטרים –  ישירות אל תוך שמורת עמק ת'ורסמורק.    ככל שיאפשר הזמן – נוסיף מסלולי הליכה קצרים בעמק טורסמורק עצמו.

בדרכנו חזרה למלון  - נעצור לביקור בשני המפלים סליילנד וסקוגאר.

בסוף היום חזרה ללינה וארוחת ערב במלון באזור החוף. (כדוגמת מלון דירהוליי).

 

הלגונה הכחולה: איסלנד
הלגונה הכחולה: איסלנד

 

יום  4   :  שייט אל איי ווסטמן  (כולל שייט בסירה מסביב לאי לתצפיות)

הבוקר נצא דרומה אל עבר איי ווסטמן. נעלה על המעבורת  ונשוט כחצי שעה אל האיים.

איי ווסטמן מהווים המשך גיאולוגי ישיר של איסלנד עצמה ולמרות המרחק מן החוף – הפעילות הוולקאנית על האיים אינה שונה מזאת המאפיינת את הרי הגעש שעל איסלנד עצמה.  בשנות השישים התפרץ הר געש תת ימי ופליטת הלבה הרבה הרימה את פסגתו אל מעל לפני הים וכך נולד האי סורציי. 

נסייר באזורהמזח הישן ומשם לכנסייה הויקינגית, בית החולים הראשון והמבצר הבריטי. נעלה ברגל  אל הר הגעש הלדפטל לתצפית על העיר. אחה"צ נצא לשייט מסביב לאי לתצפיות על אתרי קינון וכן הצצה על פינות יפות ונסתרות לאורך חופי האי .

לקראת ערב נשוב במעבורת אל חופי איסלנד ומשם חזרה למלון.

 

 

יום  5  :  שמורת לאנדמאנאלאוגר – מסלול מעגלי בשמורה

היום נצא אל אחד האזורים הנידחים והיפים ביותר באיסלנד.  סלעי ריוליט וולקני צבעוניים שזורים בשרידי הרי געש  ונוף ביתרונות עגלגל. השטח כולו עוטה בשכבת עשב חד שנתי שיוצר "שמיכה" ירוקה ודקיקה בנוף בראשית אמיתי. יום זה נחשב לאחד היפים באיסלנד.  את מרבית הזמן נבלה באזור מרכז השמורה שם נצא למסלול הליכה בן כ 6 קילומטרים הכולל עליה וירידה של כ 300 מטר הפרשי גובה במסלול שיקח אותנו לאחת מנקודות התצפית היפות באיסלנד !  נסיים ברחצה במעיינות החמים בטבע הפתוח במקום.

לינה בבקתה או באוהל בשמורה

 

יום 6  יום נוסף של כיף גדול בטרקים ונופים ירחיים בשמורת לנדמנלאוגר ואלדג'או

 

 

יום  7  :    שמורת לאקגיאגר ומצוק קניון פיאדרה  LAKAGIGAR  &  FIADRAGLUFUR

את הבוקר נפתח בביקור באזור מצוקי דירהוליי. רצועת חוף מדהימה בפני עצמהמכאן נמשיך  אל שמורת לאקיגיאגר, אחד מהאתרים הוולקניים הצעירים והמרשימים ביותר בעולם. נשלב מספר מסלולי הליכה באזורים שונים לאורך שרשרת של לועות שמהווה את המופע היבשתי המרשים ביותר של "הרכס המרכז אוקיאני" שבונה את איסלנד כולה, בשרשרת כ- 150 הרי געש, בהתפרצות האלימה ביותר בהיסטוריה של תושבי איסלנד  נקברו תחת הלבה והאפר הוולקני מספר כפרים . גזים רעילים המיתו כרבע מאוכלוסיית איסלנד. נסייר בשמורה ככל שיספיק הזמן.

בדרכנו חזרה נעצור לתצפית מרשימה על קניון פיאדרה הקניון השחור – מאתרי הטבע הקטנים והיפים ביותר באיסלנד. וכן על פאגריפוס – המפל הנסתר שהאיסלנדים נתנו את השם " המפל היפה" .                

לינה וארוחת ערב  במלוןבאזור קירקבאיירקלאוסטר.

 

 

יום  8 :       קירקה - שמורת סקפטאפטל - לגונת הקרחונים  SKAFTAFELL  

הבוקר נצא לעבר הקרחון הגדול ביותר באיסלנד– קרחון ווטנהיוקול – שמורת סקאפטאפל.

נצא למסלול הליכה לעבר ה"מפל השחור" .    נבקר באחת משלוחות הקרחון הענק היורדות אל לב השמורה וכן נצפה בסרט המוקרן במרכז המבקרים.

נמשיך בנסיעה לאזור אגם JOKULSARLONונצא בנסיעה/שייט בכלי רכב אמפיביים בין שברי קרחונים הצפים במי האגם הקרחוני.

לינה וארוחת ערב באזור הוף (מכוונים למלון סמירלנדסביורג).

 

קרחוני ענק: מסע באיסלנד
קרחוני ענק: מסע באיסלנד

 

 

יום  9 :         הפיורדים המזרחיים  - אופנועי שלג

את הבוקר נפתח בעליה על הקרחון הגדול ביותר באיסלנד  - ווטנאיוקול.  כאן נצא לחוויה של רכיבה על אופועי שלג על הקרחון העצום.  מכאן נשוב אל כביש מספר 1 ונמשיך צפונה אל עבר הפיורדים של מזרח איסלנד.  במהלך הנסיעה לאורך הפיורדים נעצור במספר נקודות ענין וכן בתצפיות נוף ובכפרי הדייגים הקטנים שבאזור.  לינה וארוחת ערב בעיירה אגילסטדיר או בסביבתה.

 

יום  10 :         הר הגעש  אסקייה  ASKJA-  ליבה  הפועם של איסלנד     

היום נצא לעבר הר הגעש – אסקיה.  ניכנס פנימה אל מרכז האי - אל אחד המקומות היפים והייחודיים באיסלנד – הר הגעש אסקיה.   עם הגיענו נצא למסלול הליכה אל תוך הקלדרה של הר הגעש  אסקיה. בדרכנו חזרה נצפה על הר הגעש שהמקומיים מכנים אותו "מלכת איסלנד" .

לינה בבקתה או באוהל בשמורה .

 

יום 11 :     אסקיה -     אגם מיוואט   MYVATN

הבוקר נצא בנסיעה צפונה אל עבר אגם מיוואט .  שארית יום  זה תוקדש כולו לאחד מהאתרים הגיאולוגיים והגיאומורפולוגיים המרתקים באיסלנד - ימת מיוואט.

נראה  את האגם המרתק, נבקר בדימבורגיר - מבוך מדהים של צורות ודמויות שונות מסלעים וולקנים, בריכות בוץ ומים רותחים, אגני מים רותחים המבעבעים מתחת לפני האדמה, הרי געש ועוד.

 נעלה לביקור במתחם תחנת הכוח הגדולה "קראפלה" והר הגעש "ויטי הגדול", שם נערוך תצפיות. נמשיך לאתר בוץ מבעבע שהוא  "השער לגיהינום"   וכן מסלול הליכה מרתק בשדות הבזלת של ההתפרצות הגדולה משנה 1973.   לינה וארוחת ערב באזור האגם.

 

יום   12 :     קניון יוקולסה - א-פיולום - מפלי דטיפוס  

היום ניסע לאורך ערוצו הקניוני של נהר ה"יוקולסה" העצום. נפתח במפל המרשים ביותר באיסלנד – מפל הדטיפוס היוצר את הקניון העצום במורד הנהר.  מכאן נרד במסלול הליכה מצוין (כ 6 ק"מ)  אל תוך הקניון של היוקולסה.   בהמשך היום נעצור לביקור בסלעי ההד המשושים  וכן באתר המפל הנטוש אסבירג'י. בסוף היום נחלוף בהוסאוויק – עיירה שבעבר התפרסמה בציד הלווייתנים האכזרי שלה והיום מתפרנסת מתיירות סביב חייהם של הלווייתנים.      ארוחת ערב במלון לינה וא. ערב בהוסאויק.

כאן אפשרות בחירהליציאה לים לתצפיות לויתנים. אפשרות שייט בספינה גדולה וכן אפשרות שייט בזודיאק נוח ומהיר מאוד, שייט אחרון בשעה 20:00) . השייט בתשלום נפרד במקום.

השייט יכוון לשעות שלאחר ארוחת ערב – כך לא  תפגע תוכנית הטיול והשייט לא יהיה "על חשבון זמן" טיול.

 

יום  13  :    אקוריירי -  אזור החוף הצפוני   וביקור בחוות  סוסים

הבוקר נמשיך מערבה דרך מפלי האלים המרשימים (גודאפוס) אל "בירת הצפון" העיר אקוריירי ונשלים בה את ביקורנו בסיור קצר בגן הבוטאני . מכאן נמשיך מערבה דרך "סקגאפיורדור" – אזור שמהווה מזה כאלף שנה את מרכז גידול הסוסים החשוב ביותר של איסלנד ובו נערך הקרב העיקרי של "מלחמת האזרחים האיסלנדית". נבקר בחוות סוסים מקומית שם נצפה במופע רכיבה ומשם נמשיך בנסיעה  עד לעיירה בורגנס.

 

יום  14 :     יום מלא ב חצי האי סנייפלסנס    

היום יוקדש לחלקו המערבי של חצי האי סנייפלסנס.  חבל ארץ מרתק ובו פעילות וולקנית צעירה באחד האזורים העתיקים ביותר של איסלנד שמאופיין גם בסלעים וולקנים צעירים מאוד . חבל זה משלב נופי מצוקי בזלת מעל לים, אתרי קינון של ציפורים ועוד – כל זאת תחת צילו המאיים של הר הגעש סנייפל והקרחון העוטה אותו.  נשלב מסלול הליכה לאורך מצוקי החוף.  כמו כן ניכנס לביקור במערה בזלת (LAVA TUBE).   לינה בבורגרנס.

 

יום  15  :           ריקיאוויק – תל אביב  

הבוקר נערוךסיור פנורמי בעיר ונעצור לתצפית ממאגר המים "פרטלן". נבקר בכנסיית הלגרימסון המתנשאת מעל לעיר ונסיים במתחם הנמל ובנין מרכז התרבות החדש "הארפה". לאחר מעט זמן חופשי נצא ישירות אל שדה התעופה של קפלוויק, ונשוב בטיסה דרך לונדון, לישראל.

 נחיתה בארץ בשעות הבוקר של יום 15. (15/8)

 

טיול ג'יפים באיסלנד: מערות קרח
טיול ג'יפים באיסלנד: מערות קרח

 

חשוב !

בשל מאפייני מזג האוויר הייחודיים לאיסלנד - יש לקחת בחשבון שחלק מהפעילויות בטיול מיוחד זה עלולות להיפגע ולא תמיד ישנה חלופה. כיוון שאין בתוכנית הרבה הליכה – אין למזג האוויר השפעה קריטית.

יחד עם זאת – מזג האוויר ועבירות הדרכים והנחלים אינה יציבה ובכל מקרה של חוסר וודאות – יחליט המדריך על סמך ניסיונו במטרה להבטיח את שלום הנוסעים – גם אם הדבר יפגע בתוכנית הטיול!!!

מספר שעות הטיול בכל יום תלוי בשעות העבודה החוקיות של הנהג.

כמו כן, המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הימים, הלינות והביקורים בהתאם לזמינות בתי המלון.

 

להלן רשימת האתרים הכניסות והביקורים  הכלולים בטיול:

הלגונה הכחולה  /  טינגווטליר  /  מפלי הזהב (גולפוס)  / אתר הגייזר / איי ווסטמן  / שייט סביב האי המרכזי בווסטמן / מפלי סליילנד / מפלי סקוגאר / מצוקי דירהוליי  /  קניון פיאדרה / מפלי פגריפוס  / שמורת לאקי כולל מספר מסלולי הליכה / שמורת ווטנהיוקול / סקפטאפטל / המפל השחור / אגם הקרחונים  יוקולסארלון / שייט ברכב אמפיבי באגם הקרחונים / שמורת לנדמנלאוגר כולל המעיינות החמים / מסלול ההליכה אל שפך הבזלת העצום בלנדמנלאוגר / עלייה בגיפים אל הר הגעש אייפיאטיאיוקול / מסלול הליכה בשמורת ת'ורסמורק/ מרכז הביקור האזורי של נהר טיורסה / שייט לאיי ווסטמן / שייט סביב לאיי ווסטמן / קרחון ווטנאיוקול כולל אופנועי שלג / הפיורדים המזרחיים / הגן הבוטאני של אקוריירי / אגם מיוואט / דימבורגיר / קראפלה כולל תחנת הכח הטרמואלקטרית / הר הגעש אסקיה כולל הליכה עד ללוע הר הגעש / קניון יוקולסאו / מפלי סלפוס / מפלי דטיפוס / אתר המשושים של סלעי ההד / המפל הנטוש אסבירגי / הוסאוויק /  מופע רכיבה וביקור בחוות סוסים / ביקור בקולוניית כלבי ים / שמורת סנייפלסנס / תצפיות קינון ציפורים במצוקי הלטנר / ירידה אל מערת לבה עצומה / סיור לילי בריקיאויק /ביקור בפרטלן / מרכז התרבות הארפה / בית העיריה / סיור פנורמי בריקיאויק .

 

 

טיולי סנאפלינג בקניוני מואב בירדן

טיולים בסיני

טיולים למדבר המערבי של מצרים

טיולי ג'יפים באילת

טיולי ג'יפים בירדן


 

{related טיולים לאתיופיה: צפון|ספארי בבוצואנה: דלתת נהר האוקוונגו|טיול ג'יפים לגיאורגיה}