מומלצים

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Prev Next
טיולים ארוכים בירדן: ג'יפים והליכה

מבחר טיולי שטח הירדן של 3 ימים ומעלה.

טיול יומיים בירדן: פטרה וואדי רם

   ↵   ↵ החוויה האולטימטיבית בירדן, טיול יומיים לפטרה וואדי רם.

טיול יומיים לפטרה בירדן

  ↵ טיול מקיף של יומיים לפטרה בלבד, כולל המנזר, הר הקורבנות וג'אבל הרון.

טיול גמלים בירדן: קניוני הערבה והרי אדום

  ↵ טיול גמלים והליכה בקניוני הערבה הירדנית: וואדי אל חיימר.

המדבר המזרחי וארמונות המדבר בירדן

מסע ג'יפים של 4 ימים בירדן, למדבר המזרחי וארמונות המדבר.

טיולי ג'יפים באילת

  ↵  ↵   ↵ מגוון טיולי ג'יפים והליכה בהרי אילת, טיולים קבוצתיים ופרטיים

טיול הר גבוה בסיני

מסע רגלי עם גמלים לאזור ההר הגבוה של סיני, טיול קסום באווירה שאין שני לה

טיול 4.5 ימים לקניוני מואב

טיול רגלי בקניוני מואב בירדן, טוויב עוצרת נשימה.

המדבר המערבי: 11 יום צפוני

מסע ג'יפים של 11 יום למדבר המערבי של מצרים- מסלול צפוני: סיווה וים החולות הגדול

טיולי ג'יפים קצרים בנגב

טיולים בנגב, טיולי ג'יפים קצרים במצפה רמון, נחל צין, דרך הבשמים, המכתשים.

Latest Tours

All Private Jeep tours: Eilat

All Private Jeep tours: Eilat

Private Jeep Tours from Eilat: Desert jeep tours combining with camels, hiking and snorkling in the Red Sea. Tours to Timna Park and the Red Canyon. Sunset and night tours...

טיול ג'יפים מופלא במונטנגרו
טיולים למונטנגרו בני 7 ו-11 יום

לטיולים ביעדים שונים בעולם

מסלולים חדשים למונטנגרו הנחשבת בצדק לאחת המדינות היפות באירופה.
מונטנגרו- מדינה מרהיבה וקומפקטית היושבת בין אלבניה וקרואטיה לאורך חופו של הים האדריאתי. בעבר הייתה חלק מיוגוסלביה של טיוטו, מדינה הררית בעלת נוף דרמטי במיוחד המשלבת את הרי האלפים הדינרים עם חופים מדהימים ברוח ובניחוח של אירופה של פעם כמו גם המחירים בה. מונטנגרו היא מדינה מפתיעה ביותר, בבלקאן של המזרח אירופה בה הקידמה רק החלה לגעת. הדרכים עדיין צרות ומפותלות ומאפשרות טיולים באזורים הרריים במיוחד בשילוב נהיגת ג'יפים אטרקטיבית או ברכבים רגילים. במונטנגרו השפה היא סרבית, האוכלוסיה נוצרית והמטבע יורו. התקופה הטובה לטיולים במונטנגר: אביב, קיץ וסתיו.
אנו מציעים לכם 2 אפשרויות למסלולי טיולים לקבוצות של 7 ימים ו-11 יום, בג'יפים בנהיגה עצמית. מדריך הטיולים למונטנגרו- מנחם מרקוס, הנחשב לזה המכיר את מונטנגרו טוב יותר מכל ישראלי אחר. טיול במונטנגרו משלב נופים דרמטיים במיוחד, בהם 4 שמורות טבע הכוללות את מיטב פסגות האלפים הדינריים, קניונים יוצאי דופן בהם קניון הטרה העמוק באירופה, אגמים קטנים אך מרהיבים הנקראים העיניים של האלפים, ערים עתיקות ששמרו על צביונן, כעיר העתיקה של קוטור ועם מסביר פנים ונעים הליכות. כל אלו הופכים את מונטנגרו לחווית טיול יחודית באירופה של ימינו. המסלול עוצב ברוח הטיולים המיוחדים של אקו טיולי מדבר שעיקרו הגעה למקומות המיוחדים ולא תמיד המטויילים שבאזור בו גם משולבות הליכות מרתקות.
אזורים השווים ביקור במונטנגרו:
רצועת החוף- הנחשבת ליפה לאורכו של הים האדריאתי, במיוחד מפרץ קוטור אליו יורדים אנכית צוקי האלפים מגובה של 1500 מטר. שמורת הטבע של לובצ'ן ברכסים מעל החוף. האגם הקטן, היפה והנסתר של ריקואקו. שמורת הטבע ההררית היוגראצקה עם האגם הנפלא שבה. עמק קניון הטרה שהוא העמוק באירופה- 1300 גובה הצוקים, עם אפשרות לרפטינג בו של חצי יום עד יומיים. שמורת הטבע דורמיטור הנחשבת לפנינה בנופי המדינה. אוסטרג- המנזר המדהים הבנוי בצמוד לצוק אדיר הנחשב למקום ריפוי פלאי.
הטיסה לדוברובניק שבקרואטיה, משם נאסף באוטובוס שיסיע אותו למונטנגרו וחזרה ביום הטיול הראשון והאחרון.

לגלרית תמונות של מונטנגרו כאן

טיול במונטנגרו- 7 ימים בג'יפים
יום מ"ס 1: טיסה מתל אביב לדוברובניק
טיסה מתל אביב לדוברובניק, ולאחר מכן נסיעה באוטובוס במעבר הגבול של קרואטיה למונטנגרו. נגיע לפיורד/מפרץ קוטור שבקרואטיה. המפרץ הינו אחד המפרצים היפים בעולם ונבקר בעיירות העתיקות השזורות לאורך המפרץ. אחה"צ נטפס במעלה הרכס האלפים הדינרים ונבקר בכפר NJEGUSI המפורסם בארצות הבלקן בייצור הגבינה והנקניק המעושנים. משם נמשיך דרך עיר הבירה ההיסטורית של מונטנגרו הידועה בכינוייה CETINJE – צ'טניה. ומשם נמשיך לפודגוריצה, בירתה הנוכחית של מונטנגרו והעיר הגדולה במדינה (300,000 תושבים). נלון במלון במרכז העיר.
יום מ"ס 2: קולאשין - עיירה חבויה בין הרים ואגמים
לאחר העמסת הציוד ותדריך על הג'יפים נתחיל את טיולנו בנסיעה צפונה לאורכו של הנהר Marica. נעלה בדרכים הרריות ובנופים מדהימים עד לשיא גובה של 2,500 מ'. בדרכנו נעבור כפרים קטנים, חוות ציורית, אגמים תכולים ותצפיות עוצרות נשימה. נשלב קטעי הליכה קצרים לאגמים Bukumirsko וRikavac , ונמשיך לאורך נהר Verusa עד למפגש עם נהר Tara. בלילה נלון בקולאשין Kolasin, עיירה חבויה בהרים בגובה 1,000 מ', ונסייר בסמטאותיה היפות.
יום מ"ס 3: אשוחים ואורנים בשמורת ביוגרדסקה-גורה
נבלה חצי יום של טיול בנופיה המדהימים של שמורת ביוגרדסקה -גורה Biogradaska Gora – מצפון מזרח לעיירה קולאשין. נטייל בין אשוחים ואורנים, נשקיף אל האגם הגדול ואל הקניונים העמוקים שחרצו הנהרות בהרים. לינה בלודז' כפרי על שלוחה של נהר הטרה.
יום מ"ס 4: אקשן בנהר הטרה
יום של אקשן ואדרנלין בריא עם ראפטינג מסעיר בנהר הטרה Tara, הנמצא באחד הקניונים העמוקים ביותר בעולם. מצוקי ענק של מאות מטרים ניצבים זקופים משני עברי הנהר, נוף של יערות רחבי עלים ועצי מחט וביניהם זורם לו הנהר הכחול. מי שיעדיף בילוי רגוע יותר יוכל ללוות את השייטים במסלול ג'יפים מעל הרכס. את הערב נבלה ונסעד להנאתנו בז'בליאק Zbljak, כפר הררי טיפוסי בגובה של 1,500 מ'.
יום מ"ס 5: שמורת דורמיטור
ביום זה נחשף אל הנופים הדרמטיים ביותר במונטנגרו, בשמורת הטבע ההררית דורמיטור Durmitor. השמורה מכילה הרים, יערות, אגמים ועמקים, עשרות נחלים, מפלי מים ומעיינות. מז'בליאק נעלה לסיור של יום שלם בדרכי שטח, בדרכנו נצפה אל הקניון העמוק של נהר טרה, נחצה אוכפים ומעברי הרים בגובה שמעל ל2,000- מ', נצפה אל אגמים תכולים ונגלוש למורדותיו המערביים של הר דורמיטור . נשוב לז'בליאק לשמוע את ממלכת הצפרדעים, ללון ולסעוד ארוחת ערב.
יום מ"ס 6: כפר הררי שבניק, בודבה
נעלה ברכבל לתצפית פנורמית מרתקת באחת הפסגות הגבוהות ונשקיף על כל הסביבה. לאחר מכן נרד ונמשיך מערבה לכיוון החוף, בדרכנו נבקר בכפר ההררישבניק בו מגדלים דבורים לדבש. משם נמשיך דרך רכס ההררי PRKONICA בואכה ניקשיץ. משם דרך הרי GRAHOVO, בשטחים בהם מאות דולינות יפהפיות, ודרך צטינייה בה עברנו ביום הראשון נגלוש לעבר בודבה ושם נבלה את הערב האחרון. ארוחת ערב בעיר ובילוים ליליים בעיר שנחשבת למלכת חיי הלילה של האדריאטים.
יום מ"ס 7: מפרץ קוטור, דוברובניק - ובחזרה הביתה
נסיעה באוטובוס לאורך מפרץ קוטור בדרכנו לחצות את הגבול, לאחר חציית הגבול נגיע לדוברובניק בשעות הצהרים המוקדמות סיור מודרך בדוברובניק בשעות צהריים - אחה"צ נבלה בשיט מקסים באזור דוברובניק והאיים נתמקם באחד האיים לארוחת צהרים ורחצה בים. בשעות הערב נגיע לעיר העתיקה זמן חופשי וארוחת ערב חופשית בעיר . נסיעה לשדה התעופה.

מסלול אלטרנטיבי של 8 ימים בג'יפים למונטנגרו (לקבוצות סגורות):
יום 1- נחיתה בדוברובניק שבקרואטיה, הסעה משדה התעופה באוטובוס למעבר הגבול דבלי, למונטנגרו. נסיעה לאורך החוף המרהיב למפרץ קוטור, לביקור בעיר העתיקה של קוטור ששמרה על צביונה מאות שנים. משם עליה בפיתולי כביש לובצן לגובה של 1300 מטר, נוף בלתי יאומן יביאנו לכפר נגושי, וממנו לפיסגת הר לובצן, נקודת השיא בשמורה. לינה ברייקה, כפר סמוך לאגם סקדר.
יום 2- מעבר דרך הבירה פודגוריצה וממנה אל רכס הרי קומובי שעל גבול אלבניה. ביקור באגמים היפים בוקומור וריקבץ. נסיעה לאורכו של נהר ורושה בין פסגות ציוריות עד העיירה קולשין ללינה.
יום 3- טיול של יום באזור שמורת הביוגראדסקו, אחת השמורות היפות של מונטנגרו. ביקור בפסגת טרוגלבה, אגם פדיצה ושישקו, ואגם ביוגרדסקו הנחשב לאחת מפנינות הטבע במונטנגרו בו נבצע סביבו הליכה מרעננת. לינה בלודג' יפה על פלג נהר ביסטריצה.
יום 4- קניון נהר הטרה, העמוק באירופה, נסיעה לאורכו ושילוב של רפטינג מהנה של שעתיים במורד הנהר ומתחת לגשר הענק של הנהר. המשך נסיעה לשמורת דורמיטור, סיור באגמים השחורים בין פסגות מושלגות ולינה בז'אבליאק.
יום 5- מסלול ג'יפים מעגלי בשמורת דורמיטור, היפה שבשמורות הטבע במונטנגרו.יום של פסגות ועמקים שיכלול את פסגת הסטואוץ, תצפיות עוצרות נשימה אל קניון הטרה והרבה אויר פסגות. לינה נוספת בז'אבליאק.
יום 6- יום מסע רגלי בשמורת דורמיטור בו נגיע לפסגת בובוטוב קוק, הגבוה בפסגות מונטנגרו.
יום 7- נסיעה מג'אבליאק דרך קניון קומרניצה ונהרות הביאלה והזטה לאגם סקדר. משם חצייה נוספת של רכס האלפים הדינריים לפטרובץ שלחוף הים האדריאטי ולבודבה- עיר קייט נהדרת ללינה.
יום 8- סיור בעיר והמשך למעבורת של מפרץ קוטור בדרכנו חזרה לדוברובניק. סיור של כמה שעות בעיר העתיקה, המיוחדת והיפה להפליא ובליליה טיסה חזרה לישראל. 

 

טיולי סנאפלינג בקניוני מואב בירדן

טיולים בסיני

טיולים למדבר המערבי של מצרים

טיולי ג'יפים באילת

טיולי ג'יפים בירדן

טיולים לפטרה